Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 4 June 2014

Kort og gaveposer/Dt Scrapomania

Hei alle sammen.
 I dag blogger jeg for Scrapomania 
 og har lyst til og vise dere 2 enkle kort med gave pose til.
 
 
På dette kortet har jeg bare brukt reste papir fra Graphic 45.
 Dette er en gammel serie, men kortet bli også lekkert ved og bruke "By The Sea" serien.
 
Alle seriene til Graphic 45 har flotte bilder/motiver man
 kan klippe ut og lage enkle men effektfulle kort. 
Det jeg gjør når jeg lager disse kortene er som følger:
Velger et bilde og skjærer ut dette og skraper opp kantene med saks. Deretter så finner jeg 2-4 matchende papir og skjærer litt større enn selve bilde. Disse rufser jeg også opp. Alle kantene er børstet med Distresse ink. Jeg har pyntet med halv perler og blomst fra Storyteller, Crinkle ribbon fra TH. Båndene er farget med Distresse Stain.
 
Gaveposen er en gammel dies fra Tim Holtz.
Jeg har pyntet den med et bilde fra Graphic 45 og satt på et organza bånd.
 

 
Dette er laget på samme måte som det over. Fuglen er fra Prima.
 
 
Håper dere fikk litt inspirasjon til og bruke restepapirer.
 
Legg gjerne igjen en kommentar og bli følger på bloggen min .
 
 
 
Jeg deltar i disse utfordringene
 
Crafting From the Heart- AG
 
 
 


 
 

1 comment:

  1. Wow this is fab hun love it TFS with us Altered Eclectics this month.

    Altered Eclectics Owner
    Eclectic Ellapu Owner
    Crafty Ribbons DT
    Handcrafted by Ellapu

    ReplyDelete