Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 21 November 2017

Gaveposer til jul

Hei hei alle sammen, i dag blogger jeg for Scrappehjertet.

Jeg lyst til og vise dere en serie gaveposer jeg har laget i helgen. 
Det er endel gaver som skal ut av huset i år og jeg synes det er så fint og levere dem i gaveposer.


Jeg har bruk gråposer som base, disse koster 5 kr og ligger ikke i nettbutikken, men gå inn på Scrappehjertets butikkutsalg på FB og spør etter dem der.

Blomstene er fra ganske mange produsenter. Jeg synes det er så fint og bruke endel forskjellige blomster i struktur og størrelse.

Motivene er ferdigmalt fra Hobby House.  Jeg bare digger disse sånn at jeg slipper og bruke masse tid på noe som ikke nødvendigvis blir så pent. 

Sløyfene har jeg laget med Silhouetten min.

Ha en fin og kreativ dag.

Gunn-Eirill

31 comments:

  1. Thank you so much for the detailed article

    ReplyDelete
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 28c86fb40a04fb9786d7801af88a7b83
    numara onay
    website kurma
    website kurma

    ReplyDelete
  3. Thank you for your explanation, very good content. eb696b8b5b3d34cc8e2dba6bf0ac3ba6
    altın dedektörü

    ReplyDelete