Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Sunday 8 June 2014

Bryllupskort/ DT Scrapomania

Hei hei
 
 
I dag blogger jeg for Scrapomania.
 
Denne mnd leser utfordring er bryllup og her er mitt inspirasjons bidrag.
 
 
Basen på dette kortet er colour copy. Under motivet har jeg lagt et lys rosa Bazzill ark.
Motivet er en kuttefil (tag)fra Silhouette som jeg har fikset litt på.
 
Halv perlene synes jeg ble så effektfullt i midten av blomstene.
Banneren er fra Spellbinders og jeg har brukt stempelplaten fra Scrapomania.
 

 
Jeg har brukt 2 forskjellige sommerfugl punchere og malt dem med Glimmer Glam fra Tattered Angels. Blomstene  er fra sånn rundt omkring. Trådene som ligger over blomstene er Twist- sånt garn man polerer biler med.
 
 
Jeg deltar i disse utfordringene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 comments:

  1. et nydelig kort, du er kanonbra :)

    ReplyDelete
  2. This is gorgeous! Those pearls are fabulous. Thanks for playing along with our Anything Goes challenge at Crafty Sentiments Designs. Cathy xx

    ReplyDelete
  3. Nydelig kort, og flott bruk av kuttefilen. Takk for at du ble med på utfordringen hos Storyteller!
    Klem fra DT Ann Kristin

    ReplyDelete
  4. Very pretty card sweetie and thanks for sharing it with us at Crafty Sentiments Designs !!

    hugs Diane xx

    ReplyDelete
  5. This is beautiful. It's so sweet! I can't read how you did it, but it's outstanding. Hugs, Gail

    ReplyDelete
  6. This is soooo gorgeous!Loooove it!
    Thanks for playing with us at Crafty Sentiments designs.

    ReplyDelete
  7. A fabulous card love your image and your flowers. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    ReplyDelete
  8. Så dekorativt med tråden på blomstene! Tusen takk for står du deltar hos Kreativ Scrapping:)

    ReplyDelete
  9. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Creative Fingers

    ReplyDelete
  10. Dit kort er så fint! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    ReplyDelete
  11. Så nydelig blomsterkort!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    ReplyDelete
  12. Fabulous details on this gorgeous wedding card. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Amelia (DT Sugar Creek Hollow)

    ReplyDelete
  13. Beautiful wedding card. Thanks so much for playing along with us at Sugar Creek Hollow!

    ReplyDelete