Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 24 June 2014

Gavepose med Graphic 45 papirer/ DT Scrappehjertet

God St.Hans dag.

I dag har jeg lyst til og vise dere en gavepose som er kjapp og lage.


Her har jeg brukt en standar gavepose og brukt By the sea papirer fra Graphic 45


Som hanker på posen har jeg brukt bånd fra Tim Holtz.


Øverst på posen har jeg brukt en kant punche fra Martha Stewart.


På baksiden så har jeg montert hvit bazzill som skrivefelt. 
Stempelet er fra Prima.


Før jeg satte på pynt på posen så har jeg brukt Glimmer Mist (pearl) og sprayet over.
 Denne Glimmer Mist fargen er utrolig flott til og bruke på alle mulige prosjekter og farger.
 Den gir en nydelig finnish.
 De turkise og den beige blomsten er fra Storyteller, den stor blå blomsten er fra Prima 
og behandlet med Glimmer Glam.

Ønsker dere en kreativ dag.

Minner om blog candyen min som går frem til 1. august.



2 comments: