Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 20 June 2014

Gavepose/ DT Scrappehjertet

Hei alle sammen.

I dag blogger jeg for Scrappehjertet

St.Hans helgen er i anmarsj og i den anledning skal mange av oss til venner og feire.
 Da er det hyggelig med en liten vertinne gave, men hva skal man finne på?
Personlig synes jeg det er hyggelig med noe hjemmelaget og vennene mine elsker og få det.

Jeg har laget en gavepose som jeg fyller med litt godterier, det bruker og falle i smak.


Jeg har brukt Martha Stewart kant punch for og friske opp kanten på papir posen.
Papirene er fra Graphic 45, "By the sea"


Kantene på panelene er rufset opp med en kant skrape og børstet med cat eye.
Bilde er fra G45 og jeg har skjært av rammene på det og montert med 3D puter


På toppen av posen har jeg laget hull med silent setter og tredd i en hyssing
 som kan knytes for og lukke det hele sammen.


Blomstene er fra Storyteller.
Skjellende/sneglehusene fant jeg i en akvarie butikk.
 Jeg har dratt noen bomullstråder over blomster og skjell.


Alle blomstene har fått et fingerstrøk med gesso.


Dette er baksiden på posen. Jeg synes det er greit og ha et skrivefelt, så slipper man unna med kortet.

Håper dere fikk litt inspirasjon til og lage enkle men dekorative gaveposer.

Jeg ønsker dere alle en flott St.Hans feiring.

Gunn-Eirill

1 comment: