Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 3 June 2014

Graphic 45/ DT Scrappehjertet

Hei hei :-)
 
I dag blogger jeg får Scrappehjertet.
 
 
Vi har kommet til 3. juni og sol og sommer nærmer seg med stormskritt.
DT har fått oppgaven sol og sommer og utlevert utrolig mye gøy og leke oss med denne mnd.
 
 
Jeg fant en gammel stygg treramme i rotet mitt og malte den med hvit Gesso.


 
Tekst bilde er fra Graphic 45, "By the sea"
Det blå panelet er Distresse papir som jeg har preget med embossing folder.
 I etterkant så har jeg pusset papiret med Sanding Block.

 
Blomstene er limt fast med limpistol og fått et litte strøk med Gesso.
Sommerfuglene er embosset med Stampendous "nye" pulver.
 

 
Bokstav stickersene er hengt på en tråd fra Tim Holtz med små trehvite klyper.
 Klypene har fått et par strøk med Gesso.
 
Håper dere fikk litt inspirasjon.
 


6 comments:

  1. gorgeous altered frame hun so pretty.TFS with us Altered Eclectics this month.

    ReplyDelete
  2. Beautiful frame love the beach rules and embellishments-thanks for joining us at Crafty Girls
    Carol DT x

    ReplyDelete
  3. really stunning project
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    ReplyDelete
  4. so pretty, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week and good luck. Shazza

    ReplyDelete
  5. This is beautiful! Love the great summer colors with the white! Thanks for joining us at Love to Scrap

    ReplyDelete
  6. Gorgeous frame, I just love how you have embellished it with those pretty flowers! Thanks so much for playing at Crafty Sentiments this week:)

    ReplyDelete