Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 10 June 2014

Sol og sommer/ DT Scrappehjertet

Hei hei alle sammen

Fortsatt sol og varmt i Larvik, og det er jo ikke og forakte.

Jeg har laget et kort sommerlig kort med Graphic 45, "By the Sea".


 Dette er en type enkelt popup kort.


Jeg har laget basen og panelene på Silhouetten min.
 Denne maskinen er bare helt fantastisk gøy og leke med. Man kan kjøpe filer, forandre filer eller rett og slett konstruere egne ting. Maskinene er relativ enkel i bruk og man behøver ikke ha kjempe store data kunnskaper for og bruke den.


Alle utklipps delene kommer fra By The Sea serien. Når jeg skal klippe ut små deler så er det veldig viktig og ha en god saks.
Under panelene har jeg lagt en liten bit osteklut


Banneren har jeg hengt opp på et bånd fra Tim Holtz, og festet med små treklyper.
Alle panelene har jeg børstet med cat eye, lys brun. 


På dette bilde ser dere hvordan fyrtårnet er montert slik at kortet kan legges helt sammen.


Jeg bruker mye 3D puter når jeg monterer paneler, det blir litt mer liv i kortet.


På baksiden av kortet , mellom panelene har jeg gjort plass til en tag.

Jeg setter stor pris på at dere legger dere til som følgere av bloggen og at dere legger igjen en kommentar.


Jeg deltar i disse utfordringene






11 comments:

  1. Nok et fantastisk kort fra deg. Nydelig

    ReplyDelete
  2. Gosh so much detail so much to see, fabulous card. Thank you for sharing with us at Craft-Room Challenge XOXO Zoe

    ReplyDelete
  3. Fabulous card!! Thanks for joining us at Crafting From The Heart! Angie-DT

    http://angiesdigistamps.blogspot.com/
    http://angiescraftblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wow - love this card with all the seashore motifs. Fabulous. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    ReplyDelete
  5. great job on all that dimensional detail- a stunner ! thanks for sharing at Craft Room Challenge, Debi x

    ReplyDelete
  6. stunning card love the Graphic 45 papers fabulous added details--thanks for joining us at Crafty Girls
    Carol DT x

    ReplyDelete
  7. Beautiful project - thanks for joining us at Creative Fingers x

    ReplyDelete
  8. Dejligt med et sommerkort og dit er rigtig fint! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    ReplyDelete
  9. So much detail this is just a feast for the eyes! Thank you for joining us at the Craft-Room.

    ReplyDelete