Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 27 June 2014

Sommerlig kort/DT Scrapomania

Hei alle sammen.

Vi er ikke så heldig med sommer været i Larvik, så det blir endel scrapping om dagen. 
Jeg er inne i en periode med kort laging, 
jeg har bygd så mye 3D ting det siste året at litt avveksling er greit kjenner jeg.


På dette korter så har jeg brukt 4 forskjellige Maja Design papirer, og montert på et hvitt bazzill ark.
Doilisen er skjært ut på Silhouette maskinen min.
Stempelet er fra Kort og Godt, jeg synes de har så mange flotte stempel plater om dagen.


Sommerfuglen er en punch fra Martha Stewart
Jeg synes det er fint og montere 2-3 oppå hverandre, det blir mer liv i kortet.
Halv perlene jeg har brukt er fra Storyteller.


Dette er inne i kortet. Jeg bruker og pynte alle sidene når jeg lager kort.


På baksiden er det samme doilisen som foran og med stempel fra Kort og Godt.
Sommerfugl punchene som jeg har brukt vet jeg ikke hvor er fra rett og slett.

Håper dere fikk litt inspirasjon til og gå på scrapperommet og lage kort.

Jeg minner om Blog candyen min.

Veldig hyggelig om dere blir med på den.

Gunn-Eirill

1 comment: