Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 11 June 2014

Melt art tag/ DT Scrapomania

Hei hei alle sammen.

I dag blogger jeg for Scrapomania


Her har jeg lekt meg med Melt Art.
Alle papirene er fra forskjellige linjer fra Graphic 45.


Her er det brukt metall tannhjul og og i papp
. Papp tannhjulet har jeg embosset med Stampendous aged embossing.


I melt arten har jeg brukt embossing plate som er beregnet for varmen. 
Oppå melt arten hat jeg brukt Inka Gold for og få litt farge.
 Jeg bruker bare fingeren til og smøre dette lett utover.

Hodet er en dies som er trykt ut i sort papir og brukt inka gold der også.
Kronen er fra Prima


På baksiden av taggen så har jeg stemplet med G45 stempler. 
Når bruker stempler med mye detaljer på så foretrekker jeg og bruke Versafine.
 Denne stempelputen får frem detaljene på en skikkelig.

Jeg ønsker dere en fortsatt fin og kreativ dag.

26 comments:

  1. Kanon flott, du er så flink

    ReplyDelete
  2. gorgeous tag-love the texture and embellishments--thanks for joining us at Crafty Girls
    Carol DT x

    ReplyDelete
  3. Fabulous textures and embellishments - fab tag :)

    ReplyDelete
  4. Very creative! Thanks for joining us over at Through the Craft Room Door. Hope to see you again real soon! Melanie, DT

    ReplyDelete
  5. Your tag looks so fabulous, love the details you have done. Thank you for joining Crafting From the Heart, good luck.

    ReplyDelete
  6. Lydia let him know in no uncertain terms that she expected to buy the car for the price on the sticker.
    Both interior and exterior car accessories make your car unique.
    Jump in and let us take you for the limo ride of your life.



    Feel free to visit my web-site ... performance affinity nationwide auto carriers reviews

    ReplyDelete
  7. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Creative Fingers

    ReplyDelete
  8. Great layout and theembellishments are wonderfl! Thanks for sharing your creation at Creative Fingers. Leona x

    ReplyDelete
  9. Super smukt! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    ReplyDelete
  10. I've been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any
    interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
    In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more
    useful than ever before.

    My weblog ... antivirus software 2011

    ReplyDelete