Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 13 June 2014

Konfirmasjonskort

Hei alle sammen.

 Jeg har lyst til og vise et konfirmant kort i dag.

Her har jeg laget et kort som ligger langt unna komfort sonen min,
men det er jo gøy og gjøre noe annet. 

 Stempelet er fra Bildmålarene og er fargelagt med Distresse ink.


Jeg har brukt dies fra Memory Box, Spellbinders og Tim Holtz.


Alle blomstene har fått et finger strøk med Gesso.


Blomstene på kortet er fra mange forskjellige merker.
 Jeg oppbevarer ikke blomster i original forpakningen, så jeg har ikke full kontroll.


Jeg har skrevet ut teksten på word og stanset ut
bannerdies som er fra Spellbinders.


Sommerfuglen har jeg støpt selv.


Håper dere fikk litt inspirasjon.

 Gunn-Eirill

10 comments:

  1. Lekkert kort Gunn-Eirill.....ha ei strålende helg...klem

    ReplyDelete
  2. Du vet at når det er langt fra comfortsonen din... så er det midt i blinken for meg!! Nyyydelig ♥♥

    ReplyDelete
  3. Nydelig kort , dette var flott

    ReplyDelete
  4. Helt nydelig! Utrolig lekkert kort :) Klem

    ReplyDelete
  5. So pretty, thank you for joining the crafty girls challenge. Good luck, Alana DT member

    ReplyDelete
  6. So Lovely! I love all the details! Thank you for participating over at Through the Craft Room Door. Melanie, DT

    ReplyDelete
  7. Nydelig konfirmant kort!!
    Sommerfuglen ble flott!
    Ha ei fin helg,klem

    ReplyDelete
  8. Absolutely gorgeous card! Thanks for joining us at Crafting From The Heart! Angie-DT

    http://angiesdigistamps.blogspot.com/
    http://angiescraftblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Stunning card! Thanks for joining at Creative Fingers: Anything Goes with Delicious Doodles
    Hugs
    Dewi

    ReplyDelete
  10. Love the embellishments! Such a detailed creation! Thanks for joining us this week at Creative Fingers!

    Mei
    LTC DT
    Creative Fingers DT 

    ReplyDelete