Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 15 December 2015

Shaker card/ kaBoks DT call

Hei hei.

I dag har jeg lyst til og vise dere et et enkelt shaker kort. 
Dette går som en farsott i scrappeverdenen, så jeg måtte jo prøve det ut.


På dette kortet har jeg brukt Prima sin julekolleksjon.
 Jeg synes denne serien er så nydelig og det gjør det lett for oss scrappere og lage vakre kort. 


Absolutt alt av stasj er fra Wild Orchid Crafts.


 På kortene mine har jeg bestandig paneler innvendig, ellers så føler jeg at kortet ikke er ferdig.





Litt om meg

Jeg startet og scrappe så smått i 2007 og de siste 3 årene har det tatt helt av. Det og sette seg ned og leke med papirer, dies, stempler, sprayer, blonder og bånd er det beste som finnes. Prosjektene mine spenner fra enkle kort, alter, layouts, mixed media til pynting av bokser og 3D prosjekter. Jeg liker aller best og bygge 3D og alterere ting og tang.

Dere vil finne en nærmere presentasjon av meg HER.

Hoved grunnen til søknaden er at jeg liker produktene til kaBoks utrolig godt, har kikket mellom nettbutikken deres og liker 99% av tingene der.
Grunn nr 2 er rett og slett at det er bra med norske dies og tekster, og det er norske som står bak. Tror jeg kan gjøre en flott jobb og promotere produktene til kaBoks i inn og utland. 

Er pr. i dag designer for Wild Orchid Crafts, Fussy and Fancy Friday Challenge blog og butikken Scrappehjertet, hvor jeg også er bloggkoordinator.

Holder endel kurs og dersom dere velger meg, vil jeg selvsagt bruke utstyr og produkter fra kaBoks. 
Bloggen min blir ukentlig oppdatert, har også facebook, instagram, Pinterest og Youtube kanal.


Noen av mine arbeider.































Endel av mine arbeider de 2 siste årene.




Gunn-Eirill

2 comments:

  1. Utrolig fine prosjekter. De er utrolig heldige om de får deg med på laget - du er unik! Du har en utrolig kreativitet og diversitet og lager alt fra 3D, kort, Loer, mixed media og mye mer. Har vært så heldig at jeg har fått jobbe i DT med deg hos StampARTic og du inspirerte masse. Du gjør også en utrolig jobb for Scrappehjertet og som DT/bloggkoordinator der. Jeg vet du bruker mye dies på kursene dine også og jeg kan se for meg at du ville brukt dem på kursene. Lykke til. God klem fra Kirsten.

    ReplyDelete
  2. Nå har jeg vært følger av bloggen din gjennom flere år og vet at du er dyktig og kreativ.
    Som Kirsten også skriver,du kan det meste.
    -og det du ikke kan,det finner du ut av !
    Håper kaBoks ser det samme som oss og tar imot den muligheten de nå har til å få deg med i sitt team !
    Ønsker deg lykke til .
    -Helle-

    ReplyDelete