Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Thursday 19 October 2017

Christmas shaker cards

Hei hei alle sammen.

Jeg har laget noen ganske utradisjonelle julekort som jeg har lyst til og vise dere i dag.
Hobby House kom med endel nye motiver og tekster til jul som jeg falt helt for.


Papirene som jeg har brukt er fra Pion-" Legends of the sea." De passet helt perfekt inntil disse nye Hobby House tingene. Disse ligger desverre ikke i nettbutikken, men dere finner dem i Facebook gruppa: Scrappehjertets butikksalg.


Diesen på dette kortet er fra ROX. Denne ligger desverre ikke i nettbutikken, men på Scrappehjertets Butikkutsalg.


Stemplerne på dette kortet finner du HER


Disse shaker kortene er lette og lage. Plastkoppen er ferdig, så det er bare til og diese ut en runding der hvor du vil ha shakeren på kortet. Jeg har fylt shaker kortet med fake snø, men her kan alt brukes. Mica flakes, micro perler, vanlig glitterembossingpulver osv.


Personlig synes jeg det er viktig at kortet har paneler innvendig som matcher utsiden. Til skrivefeltet så har jeg brukt dies fra ROX


Diesen jeg har brukt bak på kortet kommer fra Papirdesign.

Ønsker dere en fin og kreativ dag.


Gunn-Eirill

1 comment:

  1. I love all three these are gorgeous! love the colors.

    ReplyDelete