Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 4 October 2017

Oktober og Rosa sløyfe aksjon

Hei hei alle sammen.

Vi har kommet oss inn i oktober mnd og det betyr at det er Rosa sløyfe aksjon.

Jeg har laget mitt lille bidrag og håper dere kan hjelpe meg.

Malen på dette kortet får dere mot at dere vippser en sum til Brystkreft foreningen.

Vipps valgfritt beløp til 2266, eller send ROSA til 2277 og støtt med 80 kr.

Malen finnes i papirutgave og Silhouette fil. 
Dere må sende meg mail for og få malen: gunn-eirill@hotmail.no
Denne malen skal ikke deles videre.



Jeg har brukt papirer fra Pion og blomster fra en hel rekke forskjellige levrandører.

Alle produktene får dere hos Scrappehjertet.


Jeg håper at mange vil støtte opp om Rosa sløyfe aksjonen.

Stor klem fra meg.

3 comments:

  1. Jeg spør veldig dumt, men hva er en silhouette-fil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei hei :-) Ingen spørsmål er dumme :-) Finnes kun dumme svar :-/ Silhouette er en digital kuttemaskin og filene/malene som blir brukt på denne heter Silhouette filer. Ble du noe klokere?

      Delete