Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 8 September 2015

Jule kort med dies/DT Scrappehjertet


Hei hei alle sammen.

 I dag blogger jeg for Scrappehjertet.
Jeg har laget et julekort med de nyeste Pion arkene- Christmas in Norway.
 Det er et litt annerledes kort uten mye mønster ark.


På front panelet så har jeg først stemplet svirler litt forsiktig rundt kantene med brun Distresse Ink.
Neste steg var og bruke Tim Holtz (TM) sjablong med trestruktur. Pasten jeg brukt over sjablongen er fra Prima. Denne pasten er lett og jobbe med og resultatet blir spennende. 


Når pasten  nesten var tørket så sprayet jeg litt forsiktig over med Glimmer mist (grønn). Jeg lagde også noen dråper. For og få til dette så skrur jeg av toppen på sprayflasken og rister "sugerøret" over prosjekte. Husk og skru på toppen med en gang- det blir mye og tørke opp hvis den detter.


God jul diesen er fra KaBoks
Lampen er die cut fra Wycianka og den har jeg brukt Inca Gold på.
Jule stjernen er en dies fra Marianne Design. Jeg synes det er fint når jeg stryker et forsiktig strøk med hvit gesso over blomsten.


Julehilsen stempelet er fra Kort og Godt (M-230)
Post Card stempelet er fra TH.
Ramme diesen er fra Spellbinders (S2-123)
Blingen er fra Marianne Design.


Personlig så synes jeg det er viktig og pynte kortet innvendig.
 Helheten blir mye finere og kortet ser proffere ut.

Ønsker dere en kreativ dag.


No comments:

Post a Comment