Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 22 August 2014

Lampe/ lyslykt

Hei hei alle sammen.

Jeg har koset meg på Silhouetten igjen, det er det beste verktøyet jeg har investert i.
 Man trenger ikke så mye datakunnskaper for og bruke dette programmet.

Scrappehjertet selger maskinen for 1299.-
Jeg kommer også til og ha Silhouette kurs i Larvik i løpet av høsten.



 Malen har jeg laget selv, men doillisen er kjøpt på Silhouette store.
Papirene er fra Maja Design.
Beina er fra Tim Holtz.


Blomstene er fra Prima og WOC.


Jeg har brukt osteklut og puttet litt innunder blomstene.
Feen er fra Prima.


Et gammelt perlekjede kom til sin rett på denne lykten.


Jeg har brukt vellum ark under all utskjæringene.

21 comments:

  1. Fantastisk nydelig, vakker, denne var bare så delikat

    ReplyDelete
  2. Meg og vil ha sånn :-) Den er nydelig <3

    ReplyDelete
  3. Himmel... så flott! Gleder meg til kurs hos deg :) Takk for at du deltar på vår første utfordring i Papirlosjen!
    DT Anita

    ReplyDelete
  4. DENNE var bare helt RÅ LEKKER... Trur æ må begynne å spare te en Silhouett.... drømmer ;)

    ReplyDelete
  5. Wow! I am so impressed! It is a stunning project and I bet even more so with a light shining thru! Thank you for sharing your project & creativity with us!
    ~ginny,
    DT for Aud Sentiments: [#113 - Make a Project for Your Favorite Season ]
    RubberMAD (GettyCollection.com)

    ReplyDelete
  6. Så flott med kurs i Larvik da. Det håper jeg at jeg kan få meldt meg på :)

    ReplyDelete
  7. So beautiful! Thank you for joining us over at Through The Craft Room Door. Hope you come back again really soon. Melanie, DT

    ReplyDelete
  8. What a stunning decorated box you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this month of “Anything goes”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Leader)

    ReplyDelete
  9. Så aldeles nydelig boks!
    Takk for at du deltar hos Kreative Verden. DT fra Vibekke

    ReplyDelete
  10. Beautiful box, love how you've decorated it and the lid is gorgeous. Thanks for joining us at Frilly and Funkie. Sue C x

    ReplyDelete
  11. Kjempelekker lykt du har laget. Dessverre deltar du i flere enn 10 utfordringer med denne, noe som ikke er i henhold til reglene hos Scrappelyst. Ditt bidrag teller derfor dessverre ikke med.

    Du er naturligvis hjertelig velkommen til å delta med andre bidrag!

    ReplyDelete
  12. Gurimalla for et kunstverk - virkelig helt fantastisk flott!
    Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen hos Kreative Verden!
    Håper å se deg igjen neste gang!
    Smil fra DT Ane Lene

    ReplyDelete
  13. Fabulous box, exquisitely decorated! Ruth x

    ReplyDelete
  14. Dette var virkelig utrolig lekkert! Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    ReplyDelete
  15. This is stunning thank you for joining us over at Charisma cards this fortnight
    Hugs
    Marie DT
    Xxx

    ReplyDelete
  16. This is gorgeous!! Love all the details, it's perfect.
    Thanks for joining us at Crafting For All Seasons.

    Hugs,
    Milnie DT

    ReplyDelete
  17. wow this is stunning i just keep looking at it ! Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
    Hugs Tina (DT) x

    ReplyDelete
  18. Charisma Cardz. Unfortunately your entry does not follow the Charisma rules of no more than 10 entries and it has been withdrawn. We hope to see you again next time
    xx Vee

    ReplyDelete