Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 31 July 2013

Bursdagssett

 
Har laget et bursdagssett til min datter.
Jeg fikk inspirasjonen fra Ett Trykk.

 
Dette er den største godte esken, den måler 14x8 cm.
Esken er skjært ut med silhouette maskinen min.

 
En søt vannkanne som også er skjært på silhouette maskin.
 Filen er kjøpt på silhouette sin offisielle side.

 
Jeg laget 2 mindre godte esker i serien.
Denne måler 8x5 cm

 
Dette er den minste og måler 6x3,5 cm.

 
Den siste godte esken er laget fra malen i Ett Trykk- juni 2013.
 
Hele serien er laget av Fabscrap papirer.
Alle blomstene som er brukt er dies fra Marianne Design,
Swirlene er kuttet ut på silhouette maskinen og er en kjøpe fil fra...? hmmm
 
Jeg leverer dette bidraget til Ett Trykk/Trykkpressa
som ønsket seg noe som var inspirert fra juni 2013

3 comments: