Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 17 July 2013

Tim Holtz klokke

Dette er mitt første DT bidrag hos ScrappaLoss.
 
 
 
 
Her har jeg brukt klokke diesen til TH og laget den om til en 3D klokke.
Jeg er helt hekta på G45 papirer om dagen- så alt her er fra dem.
Le Cirque serien er kjempe gøy og jobbe med,
 det er masse som kan klippes ut og monteres sånn rundt omkring.
 
 
 
Dette er deler fra arkene som jeg har klipt ut og børsta med gesso.
 
 
 
Blomstene er fra sånn rundt omkring.
Svirlene er kuttet på Sillhouetten min.
Jeg synes blomstene blir mere spennende om man
maler/børster dem med forskjellig type pigment.

 
Blomstene er finger malt med Gesso.
Innimellom blomstene så har jeg montert inn små figurer
 som jeg har klippet ut fra G45 papirene.

 
Her er toppen på klokken
 
 
Jeg deltar på disse utfordringene
 
 
 

6 comments:

  1. Wow, denne var stilig, masse flotte detaljer:)

    Takk for at du er med på utfordringen hos NSHK:)

    Junhild

    ReplyDelete
  2. Very nice! Thanks for playing along with the Inky Impressions Challenge!
    Danni-Inky Impressions DT

    ReplyDelete
  3. Så stilig klokke! Takk for at du er med på Trykkpressa i juli ♥

    ReplyDelete
  4. Å dette var nydelig. Lekker sommer design med blomster og 3d format.Takk for at du deltar hos Inky Impressions og lykke til. Håper du blir med oss igjen på onsdag. Bettina DT Member at Inky Impressions xx

    ReplyDelete