Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 23 March 2010

Rare scrappeting...



God kveld ;-)

I en eller annen blogg var utfordringen å scrappe med litt "rare" ting! Jeg har vært hos bror og pusset opp og kastet veldig mye - men noe tok jeg med hjem av søppelet hans. Hjortene er tilbehør til gardinstenger og netter er etter en ødelagt hov. Jeg håper å kunne lage et kult kort ut av dette og legge det på den omtalte bloggen.... men det er vel der utfordringen kommer- å finne den igjen.. Disse 5 søte dukkene er kjøpt i Mexico tror jeg.... husker ikke hva de heter, men det er sånn at du skal legge dem under hodeputen om natten.... bekymringsdukker... de skal ta vekk bekymringene dine! siden jeg ikke har bekymringer (haha) så kan jeg jo like godt scrappe med dem.... Da gjenstår det å se hva jeg klarer å gjøre med disse tingene. Fortsettelse følger..........................

No comments:

Post a Comment