Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 6 October 2015

Pose album/ DT Scrappehjertet

Hei hei alle sammen, i dag blogger jeg for Scrappehjertet.

Jeg har laget et pose album med Graphic 45 papirer- World`s Fair
Dette er det første pose minialbumet jeg har laget og jeg kommer til og lage flere. Det er kjempe fine presanger som kan fylles med bilder og gode ord.


Her ser dere utsiden av albumet. Jeg har brukt overlay/sjablong og en paste fra Prima.



Coveret er laget i papp og kledd med papirer.


Jeg har brukt en kant punch fra Marthe Stewart i toppen av posene.


Inni albumet viser jeg litt forskjellige paster og sprayer.
På denne siden har jeg brukt texture paste glossy fra Ranger og sprayet over med Dylusions spray


Mannen på venstre side er en stempel plate fra Graphic 45. Dette stempelet har i utgangs punktet ikke noe tekst på seg- men på denne platen så er det 3 tekst stempler som man kan bruke inni på den tomme flaten. På denne måten så kan man mikse og trikse og få forskjellige stempler.


Tannhjulene og eiffel tårnet er Silhouette filer.


Jeg synes det er spennende og klippe ut fra papirene og bruke dem til og lage små miljøer i prosjektene.


På denne siden har jeg brukt en overlay, paste fra Ranger og sprayet
over med Dylusions. 


Her ser dere herre stempelet igjen, men med en annen tekst inni.


Blomstene er fra Petaloo.


Her kan dere se deler av albumet innvendig.



Ønsker dere en kreativ dag.

Gunn-Eirill

No comments:

Post a Comment