Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Saturday 22 March 2014

Graphic 45 tagger

 
Hei hei alle sammen.
 
I dag har jeg lyst til og vise dere 2 tagger med rester av G45 ark.
Jeg driver og rydder i scrappeutstyret mitt, det må dessverre til noen ganger. Fordelen er jo at det dukker opp litt av hvert som jeg har glemt at jeg har kjøpt.
 
På begge taggen jeg viser er det brukt papirer fra "A Ladyes Diary".
Fuglene er fra Prima og blonder er ting jeg har funnet frem i rydde sjauen min,
 så de vet jeg ikke hvor er fra.
 
Jeg har tatt utgangspunkt i hvor store bildene er og skjært panelene etter det, rufset og børstet og montert på med 3D puter. Taggene er 10x19 cm store.
 
 
På baksiden av taggen så har jeg stemplet med et Prima stempel
 som fulgte med i et blad jeg kjøpte i vinter.

 
 
På denne taggen så er det samme fremgangsmåte som for den over.

 
Stempelet her er fra en stor plate som også fulgte med et blad.
Swirlen er en del av en stor en fra Prima. Noen ganger synes jeg at swirlene er litt store og da bare klipper jeg av den delen jeg skal bruke.

 
 
Håper jeg har gitt dere litt ideer til og bruke rester.
Når jeg rydder i papirene/restene mine så sorterer jeg dem etter merker,
 da er det så lett og finne matchende ark/rester.
 
Jeg deltar i disse utfordringene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 comments:

  1. Så utrolig vakkre:) Flinka

    ReplyDelete
  2. Fabulous image and papers love the embellishments and details and great bling flourishes -thanks for joining us at Crafty girls
    carol DT x

    ReplyDelete
  3. Very pretty and elegant!!! Thank you for joining us at TSTR this week for our "anything goes" challenge!!
    Diane DT

    ReplyDelete
  4. Beautiful vintage card, thanks for sharing at MTTC this week.
    Pat xx

    ReplyDelete
  5. Hi this is a wonderful creation! Thanks for joining in with the Crafty Ribbons Challenge this week!
    Hugs Lynsey x

    ReplyDelete
  6. Such a wonderful creation sweetie!

    Thank you so much for joining us at Crafty Ribbons for our challenge this week and good luck!

    Hugs,
    Karen.xx

    ReplyDelete
  7. such a chic card love the image thanks for joining us at OLL
    hugs

    ReplyDelete