Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 27 December 2013

Vinter tag/ DT StampARTic

 
 
Denne tagen har jeg laget for StampARTic,
 som DT til utfordringen denne mnd: TAG
 
Utgangspunktet for taggen er akvarell papir 300 gr.
De hvite snøkrystallene på venstre side har jeg embosset
 før jeg sprayet med diverse farger med Glimmer mist og Dylusions.
 
Når jeg var fornøyd med den blå bakgrunnen så embosset jeg flere snøkrystaller og skøyten.
 
Diesene er fra Marianne Design, disse er også embosset.
Rundt kanten på tagen så har jeg rufset litt også brukt en sølv penn og laget fake søm.
 

 
Tekst stempelet er fra Tim Holtz og er stemplet med VersaFine(Vintage sepia).
 
Setter stor pris på om dere legger igjen en kommentar og blog adr så jeg kan besøke dere.
 
Ønsker dere en fortsatt fin romjul.
 
 
 


1 comment:

  1. given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles here hopefully helped :

    Solusi alami sembuhkan penyakit
    Suplemen alami untuk melancarkan haid
    Obat radang gusi ampuh

    ReplyDelete