Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Saturday 13 April 2013

Lo på lærret

 
Jeg har laget en LO, men den ble så tung
så jeg måtte montere den på et lerret.
 
Her er det brukt Yes paste som bakgrunn og
stemplet med veldig mange forskjellige stempler.
Oppå det har jeg sprayet med 5-6 forskjellige Glimmer Mist farger.
Jeg har brukt 3 forskjellige ark som jeg ikke vet hvor er i fra (rester).
Grenen er fra Prima.
Alle blomstene har jeg laget selv.
Metall blomster punchet ut i Cola bokser
 og finger malt med alko blekk.
Papir blomstene er fra Prima og Hobby Kunst,
 disse er malt med Disstresse Ink, Glimmer Mist og Perfect Perls.
Ellers er det mengder med tannhjul som er stanset ut av kartong
 (pizza eske), klint på med Disstresse Ink og embosset
 med forskjellige farger og kvaliteter.
 
 
 
Jeg deltar i denne utfordringen
 
 
 

1 comment:

  1. Denne ble skikkelig kul :) Kan tenke meg at den er tung ja. Klem

    ReplyDelete