Showing posts with label Misslykkete kort på høyt nivå. Show all posts
Showing posts with label Misslykkete kort på høyt nivå. Show all posts
Thursday, 4 March 2010
Det værste kortet EVER!!!!!!
Hei igjen!
Har dratt i litt papir i kveld og rota med en utfordring i rødt, rosa og turkis. Jeg hadde en veldig god plan i hode - men det var i hode helt tydelig! Tror dette er det værste kortet jeg noensinne har mekka sammen!
Det er faktisk så ille at jeg bare må vise det!!!!!!
Subscribe to:
Posts (Atom)
