Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Monday 2 March 2015

Konfirmasjons kort/ DTScrappehjertet

Hei hei alle sammen.

Ny mnd og ny utfordring hos Scrappehjertet.
Denne mnd utfordring er konfirmant.



På dette konfirmant kortet har jeg brukt endel forskjellige teknikker og medier.
 Jeg synes det er spennende og kombinere ulike typer pigment.
Basen på kortet er laget av Bazzill
Forside panelet på dette kortet er fra Papir Design.
Doiliesen har jeg sprayet med lilla Glimmer Mist.
Jeg har brukt en hjemmelaget sjablong( laget på Silhouetten) og dyttet på snømaling for og få små rundinger/sirkler som en liten effekt på kortet.



Blonden er i utgansgspunktet hvit som jeg har farget med Distresse Stain og Inka Gold.
Den lille hvite rammen er fra ScrappBerry`s(utsolgt for øyeblikket) , og har fått et finger strøk med lilla Inka Gold på seg.


Ostekluten er farget med Distresse Stain.


Blomstene har fått et strøk med lilla Inca Gold.


Stemplet er fra kort og Godt (gammelt og klipt vekk litt pynt)
Diesen er fra Spellbinder.
Jeg har brukt kantskrape på alle panelene og børstet over med Distresse Ink.


Inne i kortet er det god plass til og skrive noen velvalgte ord til konfirmanten.


8 comments:

  1. What a very pretty card, and I love that the inside is decorated too! Thank you so much for joining in with our challenge at Country View Crafts. Sue xx

    ReplyDelete
  2. I really like all the details and elements of this card. The attention you gave this card is evident in its beauty. Thanks for joining in our challenge at Mema's Crafts and sharing with us. Don't forget to vote and add your name to the bonus challenge for more ways to win. Good luck.

    ReplyDelete
  3. Beautiful and elegant card. Love the purple. Thanks for joining us at Mema's Crafts.

    ReplyDelete
  4. beautiful creation and so delicate colour, I love it :) Thanks so much for playing in Craft Your Passion Challenge this week! :)

    Kasia, Craft You Passion DT

    ReplyDelete
  5. A gorgeous card! Thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. aww luvly card Thanx for joining in our SOC challenge good luck x

    ReplyDelete