Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Sunday 1 December 2013

Blog candy vinner

 
 
 
1. Desember er kommet og da er det tiden for og trekke candyen.
 
Først vil jeg takke for alle dere som har lagt igjen kommentarer
 og til dere alle som følger bloggen min.
 
 
 
Jeg har ikke brukt Mr. Random,
 vi er ikke helt venner,
 så mannen min har bare scrollet nedover og valgt en tilfeldig (heldig) vinner.
 
 
Den som er vinner av bloggen er en fantastisk dyktig scrapper og
 som slo meg ut i semifinalen i European scrap Battle
 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 
 
Og vinneren er
*
*
*
 
 
Gratulerer så mye.
 
Ønsker dere alle en god førjulstid.
 
 


4 comments:

  1. Meeen, gulle dig! <3
    Tack så hemskt mycket!
    Vad glad jag blir! :)
    Ha en fortsatt trevlig 1:a advent!
    Kram lollo

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til vinneren😊
    -og tusen takk for muligheten og spenningen !
    -Helle-

    ReplyDelete
  3. Gratulerer til vinneren😊
    -og tusen takk for muligheten og spenningen !
    -Helle-

    ReplyDelete
  4. Gratulerer så mye til vinneren. :)

    ReplyDelete