Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 20 November 2013

Orange tag/ DT bidrag for ScrappaLoss

 
 
Nok en tag fra meg, dette er DT bidrag for ScrappaLoss
Her har jeg skjært en tag på frihånd i 300 gr akvarell papir.
Det første jeg gjorde var og stemple svirlene (opphav ukjent).
Deretter sprayet jeg med dylousions i rødt og Orange,
 rullet en tørkerull over det hele og sprayet videre til jeg fikk det uttrykket jeg ville.
Så stemplet jeg videre med div stempler (også ukjent opphav)
Bysten er en dies fra Tim Holtz. Jeg har montert sammen 4 stk for og få 3D effekten.
På bysten har jeg stemplet med TH stepler og børstet kantene med Orange.
På vinge stemplene har jeg brukt gull tusj for og forsterke fjærene litt.
 
Legg gjerne igjen en kommentar og blog adr din så jeg kan besøke deg.
 
Ønsker dere alle en kreativ dag.
 
Jeg deltar i disse utfordringene
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment