Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 19 April 2013

Tim Holtz på bølgepapp

 
Her har jeg laget et kort fullt av TH ting. Selvet kortet er laget på bølgepapp,
 som jeg har limt paneler på. Papirene er fra Authentique.
Jeg har stemplet med Disstresse Ink, og børstet rundt med Chalk og Pearl Mist.
 Foto stempelet er  stemplet med vannfast stempel på glossy fotopapir.
 
 
Dette er baksiden på kortet .Alle stemplene er fra TH og
 stemplet med Disstresse Ink. Kantene på panelet har fått seg
 et sleivete strøk med Disstresse Stain i gult.
 Stempel trykkene er børstet med Pearl Mist og Chalk.
 
Utfordringer jeg er med på
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 comments:

  1. Å dette var utrolig lekkert! Dette hadde jeg virkelig sansen for :) Klem

    ReplyDelete
  2. this is totally stylish!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    ReplyDelete
  3. Great card! Thanks for joining us at Inky Impressions.

    Karen

    ReplyDelete
  4. Amazing creation.Love it all.Thanks for joining in with us over at Ruby's Rainbow.Hugs Debbie x

    ReplyDelete
  5. Great card! Thanks for joining us at Inky Impressions this week!

    ReplyDelete
  6. Lekkert vintagekort :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen! DT Heidi

    ReplyDelete
  7. Great card and thanks for sharing at crafty catz this week with our mens challenge

    ReplyDelete
  8. Så flott med så mange stilige og røffe detaljer!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring, og lykke til!

    klem fra
    Mette
    DT

    ReplyDelete
  9. Gorgeous! LOVE the colors!!! Thanks for playing along this week at My Craft Spot!!!

    housesbuiltofcards@gmail.com
    www.housesbuiltofcards.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. What a great card! So many great details and a wonderful lay out too.

    Thanks for joining us at Nutcrafters.

    Helen x

    ReplyDelete